Portfolio

#1 NieuweStroom

Voor energieleverancier NieuweStroom ging ik aan de slag met een passende contentstrategie, die ik vervolgens implementeerde in de organisatie. Hiervoor toetste ik de contentbehoefte, verwerkte dit in een heldere strategie en vertaalde dit naar een praktisch hanteerbare contentkalender.

Explainervideo’s in een verfrissende, onderscheidende stijl waren een belangrijk onderdeel van deze contentstrategie.

#2 Bidfood Support

Een platform waar alle tips, tools en inspiratie samenkomen, dat was waar horecagroothandel Bidfood behoefte aan had.

In samenwerking met BTTR ontwikkelde ik het vernieuwde contentplatform Bidfood Support. Hier komen bronverhalen, interviews, horecatrends, events en praktische tools allemaal samen, voor klanten én prospects van Bidfood.

Bekijk Bidfood Support

#3 Kookboek Gezondigen

Samen met Judith van der Rijt en Kim Waninge maakte ik het kookboek Gezondigen, dat uitgegeven werd bij Karakter Uitgevers. Dit kookboek is sinds september 2016 verkrijgbaar in de (digitale) boekhandel.

Koop Gezondigen

#4 Foodyard

De laatste wijntrends, de horecatrends voor komend jaar, de uitdagingen in de horeca tijdens de coronacrisis of de opkomst van de bezorgmaaltijd: voor Foodyard schreef ik er allemaal over.

#5 De Nieuwe Keuken

Voor Food Reporter deed ik eindredactie voor het magazine De Nieuwe Keuken. Hierin komen pioniers uit het horecavak uitvoerig aan het woord om hun kennis en ervaring te delen over een actueel thema.

#6 Podcast: Op De Kaart

Voor Foodyard ontwikkelde en presenteerde ik de podcast Op De Kaart, waarin elke twee weken een inspirerende gast uit de horeca aanschoof voor een boeiend gesprek aan de hand van de vragenkaartjes die op tafel lagen.

#7 Pink On My Plate

Gefascineerd door de mogelijkheden die AI biedt om foodfotografie te genereren, startte ik met het Instagram-account Pink On My Plate. Hier deel ik AI-gegenereerde foodfoto’s, altijd met een vleugje van mijn favoriete kleur: roze.

Volg Pink On My Plate

#8 Campagnefotografie

Voor horecagroothandel Bidfood ontwikkelde ik een vernieuwende stijl voor de campagnefotografie, waarbij ik zowel verantwoordelijk was voor het creatieve concept als de productie. Deze stijl vormde de basis voor de nieuwe brandguide van Bidfood. In samenwerking met Martine Reurings (styling) en José da Silva (fotografie).

Staat jouw opdracht binnenkort hier?